مرا ببوس

مرا ببوس

کنارم بخوابو به دورم بتابو
از این لب بنوشو چو تشنه که آبو
خدا دوست دارد لبی را ببوسد
نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد

خدا دوست دارد من و تو بخندیم

نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم

بخواب آرام پیش من

لبت را بر لبم بگذار
مرا لمسم کن و دل را
به این عاشق ترین بسپار

بخواب آرام پیش من

منی که بی تو میمیرم
لبت را بر لبم بگذار
که جان تازه میگیرم



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت8:16---8 شهريور 1393
سالم برگشتی حالا؟؟؟؟؟

نفیسه
ساعت10:56---7 شهريور 1393
شوخی کردم....حالا ناراحت نشوووووو
پاسخ:خوب شد گفتی وگرنه ناراحت میشدم ..... تا مرز گریه رفتم


نفیسه
ساعت18:06---6 شهريور 1393
یه چوچولو.....
پاسخ:واقعا که ......................................


نفیسه
ساعت14:24---2 شهريور 1393
نه بابا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:شک داری ؟؟؟؟


نفیسه
ساعت20:59---1 شهريور 1393
عاااااااااالی
پاسخ:لایک دارم


DUYĞU
ساعت18:35---1 شهريور 1393
زندگي سُرسُره بازي ست
مي کَني دل از خاک
پله پله تا اوج
مي روي تا پرواز
بعد از آن بالا
مي خوري سُر آرام
ذره ذره تا خاک ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: جوکاس ام اسعشقیدل تنگی
[ شنبه 1 شهريور 1393 ] [ 6:18 PM ] [ Dash Reza ]
[ ]